Infolinia:  22 676 55 54     534 377 344     E-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Opony osobowe

Skype: My status

GG:  Konsultant

koszyk jest pusty

Wyszukiwarka opon

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO    www.autolider.waw.pl

 

Szanowni Państwo poniższy regulamin uwzglednia obowiązującą od 25 grudnia 2014r. ustawę o prawach konsumenta, toteż część zapisów w nim zawartych jest podzielona na unormowania, które odnoszą się do Umów Sprzedaży zawartych
do 24 grudnia 2014 roku (włącznie) i tych zawartych od 25 grudnia 2014 roku.

Jeśli mają Państwo dodatkowe pytania lub wątpliwości prosimy kontakt.

I. Informacje podstawowe

Sklep internetowy działający pod adresem internetowym www.autolider.waw.pl jest własnością Jokerson.pl Monika Krysiak z siedzibą w 03-159 Warszawa, przy ul. Czeremchowej 54E, wpisaną do rejestru działalności gospodarczej pod nr 41583, prowadzonym przez burmistrza dzielnicy Warszawa – Białołęka, NIP 971-054-57-59, Regon: 140546087. Dodatkowe informacje na temat firmy można znaleźć w zakładce „Kontakt”.

II. Oferowane produkty

Oferowane przez nasz sklep produkty są nowe, pełnowartościowe i posiadają pełną gwarancję producentów.

Nie dotyczy to produktów wyprzedażowych, które są nieużywane, ale ich data produkcji może przekraczać okres 36 miesięcy. Szczegółowe informacje zawsze są zamieszczone w opisie takiego produktu.

Opony: za produkty nowe według polskiej normy PN-C-94300-7:1997 „Ogumienie. Pakowanie, przechowywanie i transport” uważa się opony nie starsze niż 3 lata od daty produkcji.

Dokładamy jednak wszelkich starań by oferowane przez nas ogumienie nie było starsze niż 18 miesięcy od daty produkcji, jeśli tylko takie opony są dostępne na rynku.

Akumulatory: Polska norma PN-EN 50342-1:2007 „Akumulatory ołowiowe rozruchowe. Wymagania ogólne i metody badań” definiuje pojęcie nowego akumulatora.

Za akumulatory pełnowartościowe uważa się produkty bez widocznych wad, a także odpowiadające wyglądem lub jakością informacjom zamieszczonym w naszym sklepie.

Felgi: Za pełnowartościowe felgi należy uważać produkty bez widocznych wad.

Dokładne Warunki Gwarancji poszczególnych producentów można znaleźć w zakładce „Gwarancja”

III. Ceny produktów

Oferowane przez nas ceny produktów są cenami brutto (z doliczonym 23%-owym podatkiem VAT) za 1 sztukę produktu, liczonymi w PLN.

IV. Koszt wysyłki

 

Podane ceny zawierają podatek vat i obowiązują jedynie na terenie Polski.

 

ODBIÓR OSOBISTY

Warszawa, ul. Toruńska 31

(po wcześniejszym złożeniu zamówienia)

PŁATNOŚĆ GOTÓWKĄ

DOSTAWA KURIERSKA

 

Dostawa z płatnością z góry

Dostawa z płatnością przy odbiorze

1-3 szt OPONY, FELGI

z wyłączeniem ciężarowych, rolniczych i przemysłowych

20,00 zł

25,00 zł

4 szt OPONY, FELGI

z wyłączeniem ciężarowych, rolniczych i przemysłowych

0,00 zł

0,00 zł

AKUMULATOR

do 30 kg - 1 szt

29,00 zł

35,00 zł

ŁAŃCUCHY śniegowe

max. 2 kpl

18,00 zł

23,00 zł

OPONY, FELGI, AKUMULATORY

ciężarowe, rolnicze i przemysłowe

Koszt dostawy ustalany indywidualnie

po złożeniu zamówienia dostają Państwo informację jaki będzie koszt dostawy (zamówienie jest realizowane jeżeli Państwo wyrażą zgodę na podaną cenę dostawy), informacji takich udzielają też nasi pracownicy telefonicznie i mailowo

 

V. Składanie zamówienia

Najszybszą formą złożenia zamówienia jest dokonanie go poprzez nasz sklep internetowy www.autolider.waw.pl.

W tym celu po wybraniu odpowiedniego produktu należy zaznaczyć interesującą Państwa ilość sztuk i kliknąć przycisk „do koszyka”. Nie oznacza to jeszcze dokonania zakupu, program zapamiętuje Państwa wybór, na tym etapie możecie więc kontynuować zakupy lub przejść do wypełnienia formularza zamówienia.

Na tym etapie możecie Państwo zarejestrować się w naszym sklepie, lub złożyć zamówienie bez dokonywania rejestracji.

Prawidłowo złożone zamówienie powinno zawierać dane zamawiającego / dane do faktury (jeśli klient życzy sobie otrzymanie faktury vat), dane do dostawy, kontakt telefoniczny i mailowy do zamawiającego, wybór formy płatności i dostawy. Oprócz tego system zawiera pole „komentarz”, w którym mogą Państwo podczas składania zamówienia przekazać nam dodatkowe informacje do zamówienia.

Ostatnią czynnością jest kliknięcie przycisku „Potwierdź zakup”. Zostanie wyświetlona informacja o wysłaniu zamówienia i jego numer. Dodatkowo na podany adres e-mail zostanie wygenerowana wiadomość z podaniem aktualnego statusu zamówienia. O kolejnych etapach realizacji będą Państwo informowani drogą e-mailową.

Wszystkie składane zamówienia mają status „Zgłoszone”.

Standardowy czas realizacji zamówień wynosi 2-3 dni robocze.

Uwaga: otrzymanie pierwszego e-maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia oznacza, że zostało ono prawidłowo przesłane do sklepu.

W chwili, gdy pracownik naszego sklepu potwierdzi drogą telefoniczną lub e-mailową przyjęcie Państwa zamówienia, uznaje się je za wiążące dla obu stron i staje się umową kupna – sprzedaży.

W ciągu max. 24 godzin od złożenia zamówienia zostanie ono zweryfikowane przez naszych pracowników i jego status zostanie zmieniony, o czym zostaną Państwo poinformowani e-mailowo. Możliwe na tym etapie zmiany statusów to:

  • „potwierdzone” – oznacza to iż zamówienie zostało przyjęte do realizacji. Na tym etapie należy dokonać płatności, jeśli wybrali Państwo płatność przelewem.

  • „anulowane” – zamówienie zostało odrzucone. Najczęstszym powodem jest błędnie złożone zamówienie, rezygnacja zamawiającego,odrzucenie zamówienia przez sklep.

Po przyjęciu zamówienia do realizacji (po dokonaniu wpłaty – jeśli została wybrana płatność przelewem) otrzymacie Państwo kolejna informację, ze wpłata została zaksięgowana i zamówienie zostało zrealizowane (wysłane, bądź jest gotowe do odbioru w przypadku jeśli zamówiony towar chcą Państwo odebrać osobiście).

Zamówienia można składać również drogą e-mailową, faksem, telefonicznie lub poprzez komunikator internetowy. W każdym z tych przypadków należy podać niezbędne dane:

  • nazwa zamawianego towaru i ilość sztuk,

  • dane do faktury (jeśli klient chce otrzymać)

  • dane do wysyłki,

  • numer telefonu i adres e-mail.

Jeśli dokonujecie Państwo zamówienia w innej formie niż przez formularz zamówienia w naszym sklepie, zostaniecie poproszeni o potwierdzenie dokonanych ustaleń ze sprzedwcą drogą mailową.

 VI. Dostępność towarów

Specyfika działania sklepu internetowego, w szczególności jego zasięg i zmienność stanów magazynowych powoduje, że przedstawiony na stronie naszego sklepu asortyment odzwierciedla ofertę największych dostawców krajowych i zagranicznych oraz naszych własnych zasobów magazynowych.

Cennik umieszczony w sklepie internetowym AUTOLIDER nie jest ofertą handlową w rozumieniu prawa, a jedynie odzwierciedleniem oferty producentów na dany sezon, dlatego też, nie gwarantujemy Państwu pełnej dostępności produktów zawartych w cenniku. Złożenie zamówienia nie jest umową wiążącą obie strony, co wynika z odpowiednich przepisów prawa polskiego.

Jesteśmy w stanie zrealizować zamówienia w większości przypadków, lecz w nielicznych sytuacjach zamówiony towar może okazać się niedostępny, przez co nie będzie możliwości zrealizowania Państwa zamówienia. W przypadku braku zamówionego towaru zostaną Państwo o tym niezwłocznie poinformowani telefonicznie lub e-mailowo.

VII. Termin realizacji zamówień

W przypadku większości zamówień termin ich realizacji wynosi 2-3 dni robocze od daty wpłynięcia zamówienia. Jeśli z jakiegoś powodu termin realizacji może zostać przekroczony, zostaniecie Państwo niezwłocznie o tym poinformowani.

Dokładamy wszelkich starań by zamówienie zostało zrealizowane terminowo.

VIII. Dostarczanie przesyłek

Standardowo firmy kurierskie doręczają przesyłki w godzinach 9.00 – 16.00 każdego dnia roboczego, dostawa do osób prywatnych może odbywać się do godziny 20.00 (dostawa w sobotę jest dodatkowo płatną usługą)

Informacje o dokładnej godzinie dostawy można ustalić bezpośrednio z kurierem, kontaktując się z firmą kurierską. Wszelkie niezbędne do tego dane(nr listu przewozowego, dane firmy kurierskiej) otrzymają Państwo w mailu potwierdzającym wysyłkę towaru.

Jeśli kurier nie zastanie Państwa, pozostawi informację o próbie doręczenia, w postaci AWIZO. Następnego dnia po awizowaniu paczki, kurier dokona próby ponownego jej dostarczenia pod wskazany w formularzu zamówienia adres.

 IX. Jakość dostarczanych przesyłek

Przy odbiorze przesyłki prosimy sprawdzić, czy towar nie został uszkodzony podczas transportu. Jeżeli uznają Państwo, iż towar jest uszkodzony, niekompletny czy wybrakowany prosimy o tym fakcie niezwłocznie powiadomić pracownika naszego sklepu, abyśmy mogli rozpocząć procedurę reklamacji w firmie kurierskiej i dostarczyć Państwu produkt wolny od wad. Zalecamy też sporzadzić z kurierem protokół szkody.

X. Zasady zwrotu lub wymiany towaru

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
do 24 grudnia 2014 roku

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
od 25 grudnia 2014 roku

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 10 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Termin dziesięciodniowy liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Przekroczenie granic zwykłego zarządu rodzi po stronie Sprzedawcy roszczenie odszkodowawcze w stosunku do konsumenta.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od dnia odstąpienia od umowy.

Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu do Klienta.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

  1. świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta, przed upływem terminu, o którym mowa powyżej;

  2. dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania;

  3. umów dotyczących świadczeń, za które cena lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym;

  4. świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą;

  5. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu;

  6. dostarczania prasy;

  7. usług w zakresie gier hazardowych.

Powyższe wyjątki mają zastosowanie, jeżeli strony nie umówiły się inaczej.

Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni kalendarzowych. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.Termin czternastodniowy liczy się w przypadku umowy sprzedaży od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi od dnia jej zawarcia.

W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakter produktu, a także jego cechy i funkcjonowania

Sprzedawca zwróci konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu do Klienta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni kalendarzowych. Termin ten liczy się od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.

Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  1. świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

  3. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

  4. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

  5. w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  6. w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

  7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;

  8. w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;

  9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

  10. dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

  11. zawartej w drodze aukcji publicznej;

  12. świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

  13. dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

 

 

Jokerson.pl

Monika Krysiak

ul. Toruńska 31

03-226 Warszawa

tel. 22 676 55 54

kom. 534 377 344

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Niniejszym informuję/informujemy(*) o odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:

................................................................................................................................................

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) .......................................................................................

Imię i nazwisko konsumenta(ów) ...........................................................................................

Adres konsumenta(-ów)..........................................................................................................

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

...................................................

Data ..........................................

(*) Niepotrzebne skreślić.

 

 XI. Płatności

W sklepie AUTOLIDER można dokonywać płatności za zamówiony towar na kilka sposobów:

  • gotówką przy odbiorze towaru u kuriera,

  • gotówką podczas odbioru osobistego

  • przelewem tradycyjnym, (przelewu należy dokonać po zaakceptowaniu zamówienia przez sklep)

  • przelewem elektronicznym „przelewy24” Uwaga: przy tej formie płatności prosimy o wcześniejszy kontakt w celu potwierdzenia dostępności towaru!!!

XII. Dowód zakupu

Dowodem zakupu jest faktura vat - wystawiana w ciągu 7 dni od daty odbioru przesyłki i przesyłana do klienta pocztą elektroniczną za wcześniejszą zgodą kupującego.

Podstawa prawna: rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28. marca 2011 roku, w sprawie zwrotu podatku niektórym podatnikom, zaliczkowego zwrotu podatku, wystawiania faktur, sposobu ich przechowywania oraz listy towarów i usług, do których nie mają zastosowania zwolnienia od podatku od towarów i usług ( Dz.U.11.68.360) oraz Ustawa z dnia 11.03.2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2011 r. nr 177, poz. 1054),.

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14. lipca 2005 roku w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. Nr 133, poz. 1119) na dokumencie sprzedaży nie są wymagane podpis sprzedawcy i pieczęć firmy; oraz stosownie do paragrafu 3 ust.1 rozporządzenia Ministra Finansów jw., faktury mogą być przesyłane w formie elektronicznej po uprzedniej akceptacji odbiorcy faktury.

XIII. Reklamacje

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
do 24 grudnia 2014 roku

dotyczy Umów Sprzedaży zawartych
od 25 grudnia 2014 roku

Jeżeli według Państwa towar jest niezgodny z umową, prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem naszego sklepu w celu ustalenia optymalnego przebiegu reklamacji.

Od Umowy Sprzedaży Klient nie może odstąpić, gdy niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jest nieistotna.

Sprzedawca odpowiada za niezgodność Produktu z Umową Sprzedaży jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego Produktu Klientowi; termin ten biegnie na nowo w razie wymiany Produktu.

Jeżeli według Państwa towar ma wadę fizyczną lub prawną prosimy o skontaktowanie się z pracownikiem naszego sklepu w celu ustalenia optymalnego przebiegu reklamacji.

Nie dotyczy to reklamacji towaru, który ma wadę fizyczną o której Klient wiedział w chwili zawarcia Umowy Sprzedaży.

Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat

 

 W przypadku, kiedy jest to wymagane, reklamowany towar należy dostarczyć na adres :

Autolider

03-226 Warszawa,

ul. Toruńska 31

W przypadku gdy niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient może zostać poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres.

Mmożna skorzystać z kuriera wysyłanego przez nasz sklep. W tym celu prosimy o kontakt z naszym biurem.

Naprawa i wymiana Produktu na nowy dokonywana jest przez Sprzedawcę nieodpłatnie.

W zgłoszeniu reklamacji należy dołączyć informację zawierającą:

  1. informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady;

  2. żądanie: o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, lub wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

  3. danych kontaktowych składającego reklamację.

 nie jest to jednak obowiązkowe.

Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.

XIV. Pozasądowne sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej . Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.

XV. Dane osobowe i ochrona prywatności

Dane podawane przez Kupującego podczas rejestracji czy składania zamówienia są wykorzystywane tylko do tego celu.

Składając w sklepie internetowym AUTOLIDER zamówienie, Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w związku z realizacją zamówień. Brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówień. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Klienci sklepu AUTOLIDER mają prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

XVI. Postanowienia dotyczące przedsiębiorców

Postanowienia dotyczą wyłącznie Klientów nie będących konsumentami:

Sprzedawcy przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
W wypadku Klientów nie będących konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu przewoźnikowi przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu. Sprzedawca w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę, ubytek lub uszkodzenie Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
W razie przesłania Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika.

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
W wypadku Usługobiorców nie będących konsumentami Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Usługobiorcy stosownego oświadczenia.

Odpowiedzialność Usługodawcy/Sprzedawcy w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. Usługodawca/Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Usługobiorcy/Klienta nie będącego konsumentem.

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem/Usługobiorcą niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy/Usługodawcy.

XVII. Postanowienia końcowe

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytanie lub wątpliwości związane z zawartymi w niniejszym regulaminie treściami prosimy o kontakt na adres e-mail podany w dziale „Kontakt”.

Niniejszy regulamin nie stoi w sprzeczności z przepisami prawa polskiego i UE. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu, a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi Konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają te przepisy.

 

 

Koszty dostawy

Zobacz nas

CENEO